Online: 73 Witaj, zaloguj się do naszego serwisu lub zarejestruj się i załóż bloga!

Wszystko i nic...

Odpowiedz
Autor Post
legin
legin
Postów: 10

Napisany: 04.11.2008 23:04

napewno calej puszki do ust nie wloze. ale z pewnoscia mam ladniejsze oczy od niego O_o

Belormoroth
Belormoroth
Postów: 945

Napisany: 05.11.2008 09:54

Martynka :zakochany:

Ja sie chce z Toba zobaczyc :and:

@up

Moze i nie ale tak jakos mi sie skojarzylo :ninja:

terpsychora
terpsychora
Postów: 789

Napisany: 05.11.2008 19:46

Nie płacz :*:* Zobaczymy się... W sobotę :tak:
Belormoroth
Belormoroth
Postów: 945

Napisany: 05.11.2008 22:31

Czemu tak pozno?? :and:

Ja chce jutro :sad:

blant164
blant164
Postów: 1

Napisany: 08.12.2008 00:14

No a mam 15 czemu od szesnastu <GANJA>

Belormoroth
Belormoroth
Postów: 945

Napisany: 08.12.2008 01:43

Ale co od 16?? :hmm:
Mastrangelo
Mastrangelo
Postów: 14

Napisany: 27.01.2009 16:31

No Siema ; D Co tam u was ? Jak Feriee ?
Belormoroth
Belormoroth
Postów: 945

Napisany: 27.01.2009 18:03

Nudno i nie ma wogole co robic tylko na moje kochanie czekac :and:
ZjemCieNaObiad
ZjemCieNaObiad
Postów: 28

Napisany: 27.01.2009 20:00

a mnie sie ferie zaczynają dopiero 16 lutego. ;/
Wasal
Wasal
Postów: 127

Napisany: 27.01.2009 20:50

ja juz nie mam feri xdd
mass1991
mass1991
Postów: 497

Napisany: 12.09.2009 22:42

ja tez juz nie mam feri ;p heh
PiotrusPan
PiotrusPan
Postów: 46

Napisany: 12.12.2009 15:11

zooooooooooooooooonk

jaka dyskriminacja jak ktos ma mniej lat to juz pisac nie moze ? bhahaah

co jadlem bhaha i to pytanie od 16 lat aha to nie odp bhahaah

a tak na serio

jak sie zmiencytowanie tego forum bedzie wiecej ludu ;d

Belormoroth
Belormoroth
Postów: 945

Napisany: 15.12.2009 23:41

To nie jest forum na PHPbb wiec na opcje "cytuj" sie nie zapowiada ale o to chodzi przeciez zeby forum bylo proste :nie:

Jesli to naprawde taki problem to pogadam z Athlanem i moze sie podepnie pod domene forum z PHPbb :and:

ladyandzia16
ladyandzia16
Postów: 1

Napisany: 11.03.2010 16:23

witam co słychac
Belormoroth
Belormoroth
Postów: 945

Napisany: 11.03.2010 23:35

Dzien jak codzien... Robota - dom - robota - dom :P

Napisz odpowiedź

Musisz być zalogowany, aby móc odpowiadać na tematy.
© 2019 LookMe.pl, wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie materiały w profilu są własnością użytkowników, którzy zaakceptowali regulamin. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone materiały. Strona wygenerowana w 0.0390 s, cache: 2, zapytań do bazy: 4, core: 54 Agencja Reklamowa